Šaty → MARY-FASHION.CZ

Žádné komentáře:
Krásnou středu Všem!

Leden a únor jsou měsíce plesové sezony. Určitě Vás ještě nějaký ten ples čeká a pokud nevíte, jaké šaty obléci, tak rozhodně zavítejte na internetový e-shop (Mary-Fashion.cz), kde objevíte opravdu zajímavé šaty.

Já jsem si vybrala zlaté šaty s flitry se zajímavě řešenými zády!
Nemusíte se vůbec obávat, že šaty, které si objednáte, nebudou odpovídat fotografiím na webu. Šaty jsou opravdu skvělé!
Objednávala jsem velikost S a dle popisu velikostí vše sedí a odpovídá :)
Šaty mi byly doručeny 48 hodin od doby objednání a vše bylo v pořádku. Určitě to nebyla moje poslední objednávka.


Jak už sem zmiňovala, šaty mají výstřih na zádech a v místě, kde je spodní prádlo se nachází černý proužek, který chytře zakrývá podprsenku.  










Pa Vaše Ejdrien!

Žádné komentáře:

Okomentovat