BRUNCHOVÁNÍ

Žádné komentáře:



Krásnou neděli Všem! Jaký byl Váš týden? Jak jste si užili víkend? Dodrželi jste tradici a dali si kousek husy s knedlíčkami ? Já se veřejně přiznávám, že ano.:D Ve středu, ještě před začátkem školy jsme s moji kamarádkou Luckou zašly na snídani do Marthy's Kitchen. Pokud si chcete opravdu pochutnat a zažít skvělé ráno rozhodně nepřemýšlejte a jděte tam! Nadýchaná omeleta byl vážně skvělý výběr a ji můžu jen doporučit dááál! :) K tomu víkendu (i pátku), v pátek jsem byla na studentském plesu, který jsem si velmi užila! Vyvětrala jsem své nové šaty ze Zootu, sklidily celkem úspěch, za což jsem moooc ráda. Ještě dnes mě čeká další kulturní akce, chystám se na sestry taneční prodlouženou, která bude ve stylu Škraboškové plesu. 


Tak se mějte hezky, naberte síly a s úsměvem do nového týdne!





ttar_Fotortari_Fotortaz_Fotortttar_Fotor
                                                                     
                                                                     Bunda - Choies
                                                                     Triko  - Hollister
                                                                     Džíny - Hollister
                                                                     Boty   - Nike
                                                                     Kabelka - Longchamp
                                                                     Hodinky - Michael Kors


Pa Vaše Ejdrien!


   

Žádné komentáře:

Okomentovat